Crunchfish presenterar på Investerardagen i Malmö

2019-11-26|

Crunchfish kommer tisdagen den 3 december 2019 att hålla en investerarpresentation på Investerardagen i Malmö, vilken anordnas av Västra Hamnen Corporate Finance. Crunchfish presenterar kl. 17.50 och företräds av VD Joakim Nydemark samt styrelseordförande Joachim Samuelsson.

Anmälan till evenemanget görs här. Om du inte har möjlighet att närvara kan du se presentationen direktsänd via Finwires kanal på Youtube, där presentationen även kommer att finnas tillgänglig i efterhand.

Joakim Nydemark, VD Crunchfish

Om Crunchfish – crunchfish.com
Crunchfish AB (”Crunchfish”) utvecklar och marknadsför patenterade interaktionslösningar för mobil handel och augmented reality. Verksamheten kring mobil handel bedrivs i dotterbolaget Crunchfish Proximity med fokus på närhets­baserad interaktion. Med egenutvecklad appterminal och mjukvara möjliggörs blippbar kuponginlösen och betalning. Kommersialiseringen görs i samarbete med ClearOn i det gemensamma bolaget Blippit. Inom AR erbjuder bolaget mjukvara för geststyrning av AR-glasögon och annan konsumentelektronik. Mjukvaran är en av de ledande i världen och finns i tiotals miljoner enheter på marknaden genom kunder som OPPO, Epson och Lenovo. Crunchfish är noterat på Nasdaq First North Growth Market sedan 2016. Företaget grundades 2010 med huvudkontor i Malmö.