Crunchfish presenterar sin bokslutskommuniké – Solving for the future

2021-02-16|

Crunchfish AB (”Crunchfish”) offentliggör sin bokslutskommuniké för 2020 på torsdag den 18 februari 2021, klockan 08:30. Under dagen kommer bolaget att erbjuda flera möjligheter att ta del av intervjuer och presentationer om rapporten.

I samband med rapportsläppet klockan 08:30 kommer en intervju med Joachim Samuelsson av bolagets IR & Marketing Manager att publiceras. Denna intervju kommer att finnas tillgänglig både via Crunchfishs hemsida och YouTube-kanal.

Ett direktsänt webinar om rapporten, med temat Digital Cash Partners and Patents kommer att arrangeras klockan 09:00 med Crunchfishs VD Joachim Samuelsson och Alf Riple från Västra Hamnen Corporate Finance. För att delta på detta webinar registrerar man sig via följande länk: https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_LJxjofdwQ8Kp6RTQ-W5Oyg En inspelning av webinariet kommer att finnas tillgängligt efteråt på bolagets och Västra Hamnen Corporate Finances respektive hemsidor, https://www.crunchfish.com och http://www.vhcorp.se

Klockan 12:00 kommer Joachim Samuelsson att genomföra en bolagspresentation hos Ålandsbanken. För att delta på denna presentation anmäler man sig till emma.opitz@alandsbanken.se, efter anmälan får man länk till presentationen som sker via Teams.

Joachim Samuelsson, VD för Crunchfish AB

ulf.rogius.svensson@crunchfish.comVästra Hamnen Corporate Finance AB är Certified Adviser. Epost: ca@vhcorp.se. Telefon +46 40 200 250.