Inbjudan till presentation av Crunchfishs delårsrapport för andra kvartalet 2020

2020-08-18|

Crunchfish AB (”Crunchfish”) offentliggör sin delårsrapport för andra kvartalet 2020 torsdagen den 20 augusti 2020, klockan 08.30. I samband med denna kommer även en intervju med Crunchfishs VD Joachim Samuelsson att offentliggöras på bolagets YouTube-kanal (https://www.youtube.com/channel/UCo8VVApVJWshEaFmvviWyUQ).

Intervjun kommer även att sändas via Västra Hamnen Corporate Finances hemsida. Samma eftermiddag, klockan 14:00, kommer en direktsänd frågestund kring Q2-rapporten att arrangeras av Alf Riple från Västra Hamnen Corporate Finance. För att delta vid frågestunden kan man registrera sig via följande länk:

Antalet platser är begränsat så vi rekommenderar att registrera sig i god tid för att vara säkrad en plats. En inspelning av frågestunden kommer efteråt att finnas tillgängligt på bolagets och Västra Hamnen Corporate Finances respektive hemsidor, https://www.crunchfish.com och http://www.vhcorp.se

+46 733 26 81 05

Västra Hamnen Corporate Finance AB är Certified Adviser. Epost: ca@vhcorp.se. Telefon +46 40 200 250.