Säsong 3: Digital Cash – Partners and Patents

2021-03-05|

Vi har glädjen att meddela att vi startar säsong 3: Digital Cash – Partners and Patents som kommer att sändas under resten av 2021. Vi siktar mot att göra ytterligare 36 intervjuer, med fokus på våra Digital Cash Partners, våra kommande patent och andra relaterade ämnen. Alla intervjuer, inklusive säsong 1 och säsong 2, finns nu även tillgängliga som podcasts.

Säsong 3: Digital Cash – Partners and Patents

Det sista avsnittet i säsong 2: Cash goes digital – a payment pandemic sändes i morse. Vi till tacka alla som har intervjuats och alla som har följt intervjuerna. Säsong 3: Digital Cash – Partners and Patents kommer starta omedelbart med 36 nya intervjuer som kommer släppas på mer oregelbunden basis under 2021.

Alla intervjuer kommer finnas tillgängliga på vår hemsida, vår YouTube-kanal och som podcaster på Spotify, Apple Podcasts och överallt där poddar finns tillgängliga, distribuerade från vår nya SoundCloud-kanal. Du kan prenumerera och aldrig missa när vi släpper nya avsnitt.

Joachim Samuelsson, VD för Crunchfish AB